



Zwroty i reklamacje
Drogi Kliencie. Znalazłeś się na tej stronie, oznacza to, że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu. Prosimy o niezwłoczny kontakt abyśmy mogli zaradzić sytuacji w najlepszy sposób możliwy. W sytuacji, gdy rozpoznanie reklamacji wymaga bezpośredniego kontaktu z produktem, poinformujemy o tym Klienta, który złożył reklamację.
Prawa odstąpienia od umowy
Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
UWAGA! Zwrócony towar nie może nosić śladów użytkowania i musi być fabrycznie zapakowany. W momencie kontaktu ze skórą, przymierzenia czy zerwania banderoli z produktu, nie podlega on zwrotowi ponieważ jest to produkt medyczny, sterylny.
W przypadku niespełnienia poniższych warunków - produkt nie zostanie przyjęty.
NOWY ADRES ZWROTÓW
NaZylaki.pl
ul. Szkolna 37
42-675 Przezchlebie
tel. +48 725 352 316
e-mail: zwroty@nazylaki.pl
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Skorzystanie z rękojmi przez konsumenta (reklamacje)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. Udzielimy Klientowi odpowiedzi na reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje nie będą wystarczały do pełnego rozpatrzenia reklamacji odpowiadając na taką reklamację wskażemy składającemu reklamację elementy niezbędne do jej pełnego rozpatrzenia. Jeśli rozpatrzenie reklamacji wymagać będzie bezpośredniego kontaktu z produktem poinformujemy również o tym.
Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami.